Saturday, May 15

Home » , » Aktiviti D Ari Sabtu

Aktiviti D Ari Sabtu



Hai korang...pe aktiviti korang plak ari ni yek? Cam aku nih, ada 2 aktiviti yg akan aku attent. 1st,di pagi yg hening tu lagik dah, aku kena wat kerahan tenaga ke sekolah anak2 aku untuk wat gotong royong perdana sempena Hari Guru x lama lagik..sekolah len, x tahu le but sekolah anak aku wat 2-3 aktiviti untuk sambutan tu..So, sebagai ibu yg mee tali, aku pun wat2 le rajin..Kerja aku?? x de de sauk sampah, trim pokok atau lap cermin..aku lagik suka terjah cat dinding..C..x ke bersunguh2 aku mengaler si cendawan tu kat dinding bilik kaunseling?

2nd plak, mlm nnt aku nk p dinner dgn family aku sbb nk calebrate besday mak den lor..kan semalam udah ku bilang?? Nnt, kalu ada kesempatan, aku upload pic program mlm ni plak..but sementara ni, korang layan le dulu citer pg sabtu nih...




Abis mewarna warnikan dinding kaunseling, aku pi ambush ke dinding kelas len plak...kali ni, dari melukis hinggalah mengaler semua hasil tgn pengko ku itu lah..ko tgk ajelah anak dara aku tuh!! sampai senget2 paler mengfeling apa kaler yg ibu dia tgh contengkan! ahaks..ahaks..ahaks..




tu..tu...korang nmpk si cinonit, bdk baju biru n bdk yg baju kuning tuh?? semua tu anak2 aku le tgh tunggu turn nak mengecat sama..so, langkah keselamatan, aku bg le part mana yg nak kena kaler ijo, part mana nk kena kaler merah, part mana yg nk di tenyehkan kaler biru....siapkan wat bouder dulu tu weh...kang terkaler kat tempat len kang, kan dah susahkan kerja aku??



Tapikan, im sooooooori..** kata si amir raja lawak** pas je siap semua kaler, boleh terlupa plak nak snap pic pas siap! ye lah..perutku dah berjoget lambak mintak diisi..mana leh tunggu lg dah..siap, campak berus, cuci tgn dan calooo beteh!! cantik giler tu pas siap.." siapa lg nk puji kalo aku x puji sendrik!!" apa daaaaaaaaaaaaa....

3 Nak Cakap Jugak??:

zaimah said...

eeee masuk gambar bilik aku yer.... glamer cendawanku....

zulkbo said...

salam..
tangan berseni
jugak yek..?

suri said...

ingatkan mak ge kala nilik ank tadi.. heeee...


kala2 mmg besh apatah lagi bab menconteng heee

Followers