Tuesday, May 25

Home » , » Serumpun sekeluarga

Serumpun sekeluarga

Ha..ha..ha..sblm apa2, aku nk gelak dulu yek..! ingat x last 2 week aku ada kata nk p dinner n calebrate besday mak aku pastu nk upload picnya nnt? akibat kebizian yg hamat, ( Luper sbnrnya..hiks) ari ni baru le aku uploadkan yek..
X de apa yg menarik pung sbnrnya...cuma aku sj je la nk upload pic ni dlm blog supaya leh jd kenang2an buat aku nnt. Tu...thn ni, mak pak aku dpt double bonus awal thn. Kembar 2 tp mak pak lain2..ha..ha..ha. Secara x langsung, mak longnya ni pun, kena la prepare ampau ijo time raya thn ni lbh sket dr biasa..hu..hu..hu..(lgpun, aku ada la alasan  x pyh berbaby lagik masa nih sbb kan aku ada 2 baby...2 girls lagik...)

cucu yg teringin dimanjai jugak...wlupun dah beso gajah! apapun, cake tetap maintain lagik nih...Sebab....kami dah melantak makanan lain dulu sblm belah cake tu...hikss..

Ce tgk...aku pun tolong pulun sama makanan tu...sbb, tu le aku sendiri x smpt nk snap pic makanan sblm mkn!Just simple2 je menunya..ikan patin kukus, udang galah msk merah, ikan kerau 3 rasa, sayur kailan msk sos tiram daging burung unta msk black pepper.  Sori ye...pic hanya tinggal pinggan licin.

Pas mkn, kenyang peyut semua, acara terakhirpun mula lah..ni le serumpun keluargaku yg ada...
** muka mak aku lain sbb dia mmg mualaf cina**
** pak aku plak lain kaler kulitnya dr mak aku**
** aku plak ikut kaler sape hah??**
- yg pompuan tu semua SIL aku, yg lelaki semua tu, my young brothers yek..

cup...cup..cup..apsal aku gemuk skrg ni hah?? Sape leh jwp..aku bg seposen!

3 Nak Cakap Jugak??:

ravishingpeacock said...

pergh!!mkn besar..ikan kukus (glup2..telan air liur)

qistynacorner said...

makkk, mata mak ikot mata mak mak....[ bape byk mak daaaa] heeee

Lagenda said...

@qistynacorner Hiks..a'a!

Followers