Sunday, May 30

Home » » Awak nmpk birulah !

Awak nmpk birulah !

Erm..projek aku ari ni, nak abiskan projek manickan baju member aku le..ada 2 psg baju nak aku siapkan! Nak kluar jap la beli stock manic &; labuci yang semakin susut.  Ater..dah asyik guna je, beli top up balik, nan adoonya!
Hasil dari pembelekkan aku kat kedai tu selama 1 jam! Koyak poket aku..hu..hu..hu..
x pe.x pe..ni semua kan pelaburan?


Awak nmpk birulah..
Aku adalah manusia yang paling jarang sekali memakai baju yang kaler biru n ijo..entah, x tahu angin pasang apa tah, leh plak aku membeli blouse nih..

Aku ni, ada bermacam giler..giler kasut..giler h/beg..giler baju, giler kain, giler jam, pendek kata, giler segala giler lah..klu aku msuk 1 butik, berpasang2 le baju aku rembat-paling kurang 2.  Next month, masuk plak kedai accesories, segala mak nenek getah rambut, hairband, sanggul semua aku borong. Lum lagik aku singgah plak tgk2 kedai kasut- term tgk2 pun, kang kluar kedai, ada la aku menda yang aku jinjit...isk..
Jadi, anak2 aku dah masak & leh agak kedai, butik salon apa yang bakal aku singgah klu aku jenjalan.  Dan, nak buat aku gelak is, anak2 aku siap standby dpn kedai yang bakal aku singgah smbil depangkan tangan they all x bagi aku masuk...

Itu cerita klu hanggin giler membeli aku dtg le..Klu x, aku langsung x de ati nk beli apa pun..Last 2 years ago rasanya, aku langsung x de hati nk membuang duit! Raya pun aku sauk ada yg dah ade dlm lemari aku je..Redha je pakai apa yang ada. Sampaikan anak2 pelik giler tgk angin aku yg elok je lalu kat butik2 yang selalu aku g..selamat duit mak nyah..

** Mana g formula x nak beli tu yek..?**

0 Nak Cakap Jugak??:

Followers