Friday, May 14

Home » , » Dalam dunianya yg tersendiri

Dalam dunianya yg tersendiri

Ada masanya, aku wonder gak..adakah mak2 yg lain mempunyai kerenah anak2 mereka sama seperti kerenah anak2 ku ini??? ok..Korang nmpk x apa yg aku nampak??? Let say, si cinonet aku nih, dulu masa baby, ada la bantal kecik yg baunya...masyaallah!!!! then, aku p buang dah bantal tu years ago rasanyalah. Ko bayangkan ajelah..p mengeliling KLCC tu, turun naik bebelas tingkat tower tu dengan se vogue2nya dressing, leh kira dia selambak kodok je heret bantal tu??? bila dah anak selamba kodok, ibunya terpaksalah buat2 selamba cipan hik..hik..hik..Tetiba la plak **x tau bila masanya**dia leh terpaut hati pd gebor aku tuh!! Yg menambah kekedutan dahi aku nih, sebesar2 gebor tu, tang ujung yg 1 part tu je dia feeling abis2an...kaler pun dah semacam je aku tgk...haiiiiyaa..jatuh market price ko nak oiii!!!! Then, 1 hal llagik, korang nmpk tenggiling kuning tu? tu si abgnya yg sulong plak! umo dah tua bangka 11 thn, ** spt ayat aku pd anak2 aku ni..dah nk kawin dah..** masih nk gentel2 selimut! baunya...leh mati ikan2 di sungai klu selimut tu jatuh dlm sungai tau!!! Jadi, moral of story ku ini, hidungku ini dah kebal dek penangan bau2an dr peneman setia mereka nih!! ape2 ajelahhhh...

1 Nak Cakap Jugak??:

Melati Qistyna's Mummy said...

haha, tp kan best gak mak, kekdg kite amek sarung ank yg dok isap tuh, wat tutup muka...kehkehkeh

Followers