Thursday, May 20

Home » » Ko ade...???

Ko ade...???




Dulu kan, aku langsung x menghargai benda2 yg remeh temeh nih! but bila hidup kita makin matang ( ** tua sbnrnya..**)  dan menjadi semakin complicated, kita kena la take it easy..dont take it seriusly n x payah la nk stress sgt2 ( ada org yg ajarkan aku benda nih ) so, salah 1 caranya,  kita kena menghargai apa yg ada disekeliling kita.  Cam aku..aku ade katak muncit lagik juling di atas meja opis ku di kala aku rasa2 nk meroyan..ala2 katak kembung tu gak la aku nih...kembung, kempis...kembung..kempis bila tahan marah..ha..ha..




Dulu, masa muda2 aku, aku x eran pun nk kabus ke, nk kilat ke, nak ape sekali pun...but now, melihat kejadian tuhan pun boleh membuatkan ati aku tenang sekejap! tgk pic ni..time nih, dah pkl 730 dah...masih berkabus n sejuk..di kampung la katakan! klu kat KL, ko ade??? ha..ha..ha..penuh didada asap keta n jerebu KL ade lah... 


Berbanding aku pernah dok kat KL nun skjp, then aku blk dok kampung balik, baru le aku perasan keindahan n kelebihan dok kampung ni...jalan x jem...x de hiruk pikuk bunyi hon bagai...sejuk je pg2..tenang je hidup rasanya!
aduhh.....besssssnyaa....amannya hidupku......

1 Nak Cakap Jugak??:

qistynacorner said...

besh nyer kt kg mak.... lau dok KL lelama, leh lupe cmnaer ghoman kabus...hahahaha

Followers