Saturday, May 29

Home » » Ko nak sangat kan...?

Ko nak sangat kan...?

Antara 3 orang anak yang aku ada, ni la sorang yang paling manja dengan aku. Bukan aku yang manjakan dia but dia mmg sejak azali mmg dah dikurniakan sifat yang mcm tu..

Kalau aku sibuk sepanjang ari hingga bawak ke malam n bila dia rasa mata dia dah layu je, dia akan bagi hint kat aku..
' ibu..ibu x nak baring lagik ke...dah lama dah ibu buat kerja'

Itu maknanya, dia nak aku baring tepinya. Tak peluk pun tak pe.... but kalau peluk, geletek geletek  dia sket, tu la benda yang dia paling suker..( cam aku tak tau taktik ko ye ngah?? )

 
Ada sekali tu, ko nak sangat ibu peluk2 ko kan, aku peluk dia, then aku ugut dia nak tunjukkan pic nih kat awek dalam class dia - ade awek anak aku nih!!  ujung ke ujung umah abis dia menggelupur terjerit jerit nak lari lepaskan diri..

Haaaa...tahu ko malu yek..but bila tiba time malam, ketiak ibu ko ni gak ko impit..Apa daaaaaaaa 

6 Nak Cakap Jugak??:

ravishingpeacock said...

haha..bgusnye korg bdue ni...tgk pn da rs hepy :)

Lagenda said...

hiks..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

bila lagi nak peluk..
dah besar panjang sok,
gerenti malu..

qistynacorner said...

hehe, suwit jer... aah tyme kekecik ni dorg nk la, dh beso sok malu la plak kannn :P

Unknown said...

hihhihi..sweet je.. :)

taNiea said...

jeles tengok mak ngan anak-anak....... waaaaaaaa!!

Followers