Sunday, June 6

Home » » 1 lagi Masaelah

1 lagi Masaelah

Ni..aku de 1 masaelah ni..( nujum pak belalang slalu ckp mcm tu kan? ) kerana slalu nau beli majalah2 nih, dah x de tempat dah aku nak park majalah2 ni semua.  1 almari aku dah penuh dengan khazanah2 aku nih..ni, 1 level penuh dengan majalah mastika

Ni plak, level bawahnya, penuh dengan majalah Intrend, Cosmo, Her Worlds & EH.  Majalah Seri & Keluarga, aku dah sedekahkan semuanya pada member2 aku yang nak.  Masaelah buku modul aku dah settle dah ari tu.  So skrg ni, yang ni plak....

Ni plak, koleksi novel2 cintan cintunku..Dah lama x membacanya. Seingat aku, masa muda dulu masa remaja, giler manyak aku punya novel- Masa tu yang paling glamour dr Creatif Interprise yg kluarkan buku tulisan Ahadiah Akasha tu.
Iklan jap..
Movie yang tengah main kat cinema sekarang tu, bukan ke citer based on Ahadiah Akasha punya novel gak ke? Aku nak tengok la citer tu nanti  mcm besss je walaupun pelakon2 tu semua aku x minat, but layan ajelah.... Ok..berbalik pada novel2 aku nih, ingat lagik x 85 thing yang aku post ari tu...X de manusia yang borrow novel nih!!! He..he..he.. Walaupun novel ni dah bertahun lamanya usia dia, cam baru..aku balut novel nih weh..
Talking bout novel ni kan, skrg dah x de rasanya Creatif Interprise- Skarang ni aku giler beli penerbit Alaf 21 plak. Penulis yang giler aku minat is Sy Abu Salem Fauziah Ashaari & Damya Hanna.
Asal je kluar novel baru dr penulis nih, wajib aku beli...hiks..tp kan, beli je..membacanya x tahu zaman bila sbb, masa yang ada ni pun banyak lag benda lain nak buat.  Assigment lagi...
Masaelahnya sekarang ni,
x kan nak buang...?
jangan beli novel baru..?
x kan bagi orang..?
klu nk simpan, nak simpan kat mana...?
Bila masanya aku nak baca novel2 aku ni????

1 Nak Cakap Jugak??:

qistynacorner said...

huhu, manyak nye mak novel tuh, meh sedekah kt kite meh :P

Followers