Saturday, June 5

Home » » Bukti lagi.

Bukti lagi.

Dah naluri seorang ibu agaknya. Kalau budak2 ni depan mata, x abis2 mulut aku ni berkicau menyanyi sakan dengan perangai sorang - sorang. Tp klu x ada diorang ni...
alahai...
smlm, aku tertukar channel TV2, ada citer gerak khas, buleh aku nangis??? teringat plak kat anak2 sbb diorang ni selalu gaduh dengan aku klu nk tgk citer gerak khas tu but aku plak nak tgk channel lain.  Pic bawah ni, aku snap 1-2 ari yang lepas..

See..see...ni semua kan bukti what i was told u 2-3 ari lepas? kali ni kusyuk plak tgk citer P.Ramlee nih. Isk...isk..isk..

Terconggok 3-3 sekali mengadap citer lama nih.
Hah...!! skrang, aku plak teka korang, sape terrer bg aku jawapan. Anak2 aku nih tengah kusyuk tawaduk tengok citer pe..nmpk citer kat tv tu kan...

0 Nak Cakap Jugak??:

Followers