Monday, June 14

Home » » Panas Ati Tol Aku....

Panas Ati Tol Aku....

Mat rempit menggong!!!!!
Merempit je kerja korang yang x de otak ni...takat motor korang yang standard kapcai jerk ni, ade mak kesah????
Ce la korang bayangkan..tgh2 mak drive memolek ni, leh 3 ekor anak2 hantu ni potong sayur mak. Siap complete set dengan superman bagai, dengan baju abis semua terangkat nmpk spender2 korang yang Ah Chai brand tu. ( Kot klu pakai boxer brand Amani Exchange ke, Hugo Boss ke, Guess ke..leh gak aku cuci mata!! )
Ok fine...lantak la korang yang bakar2 mak ni- mak just buat dherk ajelah..
Sampai kat traffik light, mai lagik seramai2 gengnya..Dok preng...preng..sini sana. Apa...ingat mak  nak layan ke? Klupun korang nak eksen, lupakan ajelah dengan standard kapchai korang tu!
Ikutkan ati aku....nak je aku langgar semua2 yang ada depan keta aku nih!!!
*&%$%& Sungguh...( Caci maki secara berhemah ye..)

1 lagik..ni la standard merempit ala2 anak felda..klu orang kata korang ni semua x de otak, korang marah.  Tp ce la korang tgk tabiat korang sendiri...Nak tunjuk hebat, bukan kat aku ni..bukan kat atas jalanraya ni..g la masuk litar nun. Ni lah masalah anak2 felda ni, merempit le, dadah la..sumbang mahram la..Aduh!! Simpangkan lah malaikat 44 anak2 aku dengan segala masalah cam gini.

0 Nak Cakap Jugak??:

Followers