Saturday, June 19

Home » » Si Angah Manja Kededek

Si Angah Manja Kededek


Erm.nama je Angah- merujuk kpd angah yang no 2 dr 3 beradik! Tp, manjanya dengan aku ni, mengalahkan si meisya bongsu..manja kededek sungguh! Akai ada kaaa ? Buleh dlm keta yang sempit nih, dipujuk rayunya aku nak ngempeng kat seat depan dengan aku???? Berebut dengan meisya nak duduk kat depan nih.  Awalnya, semua dok kat seat blkg, bila sampai angin manja si angah ni dtg, berabut la 2 beradik ni.  Pastu, aku bg 2-2 dok kat riba aku! Ceeee..klu pak sedara JPJ ada wat roadblock kat depan nun, sohih mak kena sign autograp.  Ater, pak sedara JPJ tu pong minat kat mak yang pakai sepit fink nih.. Sekali aku kelentong kata kat depan nun ada pak sedara JPJ tu, haaaaaaa...hamik ko...melompat masing2 ke belakang! Maap pakcik makcik, dilarang ikut tabiat buruk nih yek.

Tu dlm keta...klu naik motor, huh...dia dok kat depan, adiknya plak dok kat seat belakang!! Dah mcm minah Indon klu reramai ni naik motor p merempit.  Mcm2 pe'el si angah ni sbnrnya...kekadang, pening nak layan angin dier. But, semua anak2 aku, aku layan sama jer...x de lebih, x de kurang.  Degil kalu, aku taaaang je. Cuma dah mmg sikap dier sejak ajali dah kot dier mmg cam tu..

Ermmmm... angah...angah..kekadang ko buat ibu tersenyum sorang yang perangai ko nih!!

1 Nak Cakap Jugak??:

ravishingpeacock said...

nk bermesra ngan maknye ler tu hehe

Followers