Saturday, June 5

Home » , » Sob...sob...sob..huaaaa

Sob...sob...sob..huaaaa


Ari ni dah start cuti sekolah kan...n aku pun dah post betapa manyaknya jemputan kawin..so, atas jemputan & arahan ibu mertuaku, semua anak anak aku balik le kampung. Aku x leh join diorang cz aku ada projek lain. Ada sedara sebelah 1 side lagik nak kawin. So, dema2 ni kenalah pulang ke pangkal jalan.
Baju tido check
Towel ada
Sepender ok
baju selour complete set.
Toileteries beres
ok everthing siap pack!
Angah dah mulakan dia punya karat..asyik berkepit je bawah ketiak aku.  n dia malu bila aku snap his pic..so, atas kemaluannya itu, aku x mo la tempek keadaan dia tu.

Atas rasa bersalah x leh join they all tu, aku belikan la anak2 ni rendang ayam.  Angah n adik suka sangat makan rendang ni.  Ni semua kira mcm startegi memujuk si angah tu le..mau nya x..selama kehidupan budak budak ni, diorang x pernah balik kmpg tanpa aku.  Last year masa adik ipar aku kawin, aku balik la gak weekend tu, ye lah..masa nk rewang tu, tunjuk la muka buat apa yang patut. But bila time ari besarnya, aku g class gak...so, yang penting, kena pentingkan dulu kan..Unfor, kali ni mmg aku x leh balik sama sbb class aku ari ahad n aku x sanggup dah bgn pkl 4 pg then drive 160-170 km/j-atas higwaylah..

Times 2 go now...

Sob...sob..sob...
Akhirnya..jatuh gak air mata! Drama tul lah.  Ye lah, angah ni mmg rapat giler dgn aku. Dari tengahari lagik dah dia try kautim dengan aku- insist nak soh aku ikut dia balik gak. Tp mmg ibu ko ada kerja syg...
Cepat2 aku soh dia masuk keta n bergerak cepat2 sbb............
Aku pun dah rasa nak nangis sama!!!!!

0 Nak Cakap Jugak??:

Followers