Monday, July 26

Home » , » Kara OK Radja - Terus Terang

Kara OK Radja - Terus Terang

Mak just loved this song

Enjozzzz yaa..

Lirik Lagunya



Radja - Terus Terang

jangan pernah kau katakan woo woo



bahwa cintaku terlarang woo woo
karna tak ada yang tahu
arti cinta sesungguhnya





cinta datang dari tuhan woo woo

yang tak mungkin ku hindarkan woo woo
karna aku manusia 
yang pastinya butuh cinta


reff:


kepadamu aku terus terang
bahwa aku memang masih sayang
demi kamu aku relakan perpisahan

hanya kamu yang aku sayang

bersamamu jiwaku melayang
demi kamu aku relakan perpisahan 

cinta datang dari tuhan woo woo
yang tak mungkin ku hindarkan woo woo
karna aku manusia 

yang pastinya butuh cinta


repeat reff 

cinta datang dari tuhan woo woo
yang tak mungkin ku hindarkan woo woo

karna aku manusia 

yang pastinya butuh cinta


repeat reff 

ooo perpisahan
cinta datang dari tuhan

6 Nak Cakap Jugak??:

AngahSayang2314 said...

alamak mak jiwang la lak hehehe

QIWIDOLLY said...

mak..oh..g karaoke x ajak pun..huuu..

Anonymous said...

best lagu ni... sedih bila hayati liriknya.... bagus la mak ni cari lagu

Lagenda said...

angah : Sesekali je..

Chibe : Ni kan mak ajak sesama nih?

Ritz : Just enjoy my peberet song..

Sharinginfoz said...

enjoy

zulkbo said...

salam..
amboi bersajak la pulak kita hari ni yek.?he he.header blog bertukar erk? semakin bersemangat sekarang..tahniah..moga terus sukses dalam berblogging..

Followers