Tuesday, August 10

Home » » SELAMAT DATANG RAMADAN AL MUBARAK-JADUAL BERBUKA & IMSAK SELERUH MALAYSIA

SELAMAT DATANG RAMADAN AL MUBARAK-JADUAL BERBUKA & IMSAK SELERUH MALAYSIA

Salam kawan2..Ari ni tgk anak bulan kan? Dan kemungkinan beso esok dah mula semua umat islam akan mula menyambut ramadan al mubarak..  





Jadi, jika 1 Ramadan akan bermula esok..Persiapan untuk menyiapkan diri menyambut ramadan kali ni mcmana? Sbg mak pak kepada anak2, inilah peluang yang kita ada untuk melatih anak2 kita mengenal salah satu lagi rukun yang terkandung dalam rukun islam. Tahun ni, mak juga amik kesempatan ini untuk melatih si Meisya yang kenit tu untuk berpuasa! Walaupun baru 5 tahun, but abang2nya lagi terrer mengenal puasa pda umur 4-5 tahun, so, x de masalah untuk dia plak merasa bagaimana puasa itu..korang plak mcmana?

Dikesempatan ini juga, kepada semua umat islam yang akan menyambut ramadan al mubarak ini esok, mak ingin mengucapkan selamat berpuasa dan kita semua akan mendapat hidayah dan keberkatan yang kita cari! Pada yang tercari2 JADUAL BERBUKA & IMSAK SELURUH MALAYSIA, mak dah sediakan untuk kemudahan korang. 



Bulan ini untuk kita dapat berganda2 bonus akan bermula. So, klu mlm ni ada pengumunan puasa dah esok, jgn lupa yek pasang niat pose untuk 1 bulan terus! Mak sekeluarga mmg pasang terus niat 1 bulan..so, x de alasan 'terlupa niat pose'. Tak lupa gak, mari le kita meramaikan semayang terawih di surau @ masjid yang berdekatan! Hiks..Selamat menyambut ramadhan al mubarak again..




5 Nak Cakap Jugak??:

qistynacorner said...

selamat berpose tk mak n famili... :P

dr melati qistyna & famili :)

Lagenda said...

QISTYNA : Maceh..

Gayahspears said...

mak.. maceh ya.. tlg kejutkan gayah bgn sahur gak.. schalalala.. =))

LiFe KaMi said...

slamat brpuasa dari kami buat mak dan family...(macam ucapan kat TV plak,hehe)

Dedoku said...

Tinggal setengah bulan je lagi puasa.. Selamat meraikan hari saki baki berpuasa :)

Followers