Thursday, May 27

Home » » Kisah sadis ( 18SG )

Kisah sadis ( 18SG )



INI BANGKAI ITIK YE...
Huaaa.....ce teka..apa dah jadik dengan itik nih???Ni, aku nk bagitau..kat umah mak aku ni, ada kolam ikan keli...pastu, ada la bela 4-5 ekor itik gak. So, alkisahnya, si itik malang ni, kunun2 nk main air kat kolam ikan nih. Biasanya ok jer tiap2 ari mandi n main air..ye la...dah namanya pun itik kan?

Semalam, air kolam ikan ni surut sket dr biasa so, itik ni manalah tau...main punya main smpi x leh naik.  Ptg smlm, mak aku tgk bukan main lagik itik ni berenang2 dlm kolam jajahan keli ni. Menurut mak aku, atinya dah terdetik si itik ni buleh ke x naik blk ke tebing kolam...rupa2nya, pagi ni....TIDAKKKKK...!!!! dah jadik mcm ni roman itik nih!!! siannyaaa.....

Nampak x keli - keli semua tu...??? erm..klu aku, kem salam ajelah nk turun dlm kolam ni aihhh...!! Gayanya ni, mak aku bukan bela ikan keli...ni dah kira standard bela species ikan phirana...Pasni, bebudak ni x leh la turun main dlm kolam nih...bahaya3x. Kang abis *&% anak aku dipelahapnya..hak..hak..hak..Apapun, takziah le kat bini @ laki itik nih ye..

Pstt..sbb tu la, kata2 seorang ibu ni keramat...! Apa yg terdetik di hatinya pun, menjadi 1 doa...

4 Nak Cakap Jugak??:

adam said...

hahaha nice story to gelak2.

Lagenda said...

@adamHiks..bukan cerita sadis ke adam?

adam said...

sadis bila terkenangkan nsib malang itik tu.. tp bila terkenangkan jln cita yg akak buat ni x mcm cita sadis pn..

qistynacorner said...

huhu, mmg sadis la curly tuh...hahaha

Followers