Friday, May 28

Home » , , » Pemain import 2020

Pemain import 2020

Ni dia...bakal pemain import thn 2020 nnt.. main dgn club mana, belum dikenalpasti lagik ye!

Depa 2 org nih, peminat setia football club masing2 nih. Chelsea & liverpool agaknya le! tetiap bulan, kerja aku, beli majalah football, beli jersi depa n beli bola, guard, bola etc..Pastu, setiap pagi ( tanpa gagal ) dgr news kat radio on da way go 2 school.  Klu dah sampai parking pun, rela holdkan aku supaya tunggu news jap!

2 Orang anak bujang aku..segala mcm sukan depa nih lenjun. Dr football, tenis, badminton, tinju, squash, eh..aku sendiri pun x reti nak namakan sukan apa tah lagik yg depa ni lenjun..Ada masanya, pening gak ada 2 bujang nih. Tv kat umah aku, sukan..sukan..sukan..adehhhh...


Smash...jgn x smash. Pakai jersi football but main badminton..keh..keh..keh..

0 Nak Cakap Jugak??:

Followers