Monday, May 24

Home » , » Alahai...

Alahai...

Adoii...smlm, pepagi buta lagik aku dah menyonsang arus kembali ke kelas, mengadap muka tutor aku n member2 sekelas.  Dah 2-3 bulan semester break, campak semua buku n barang2, pagi2 subuh barulah terkial2 cari semua barang aku blk...ha..ha. Balik tu, dah la smpi umah lewat bonar, penat gilerrrs! So, sorry ye, mak korang nak lena diulit intan awal2 mlm nih...Bagi laluan...bagi laluan...


Pastu kan, korang tgk lah ni...ini lah padahnya klu ibunya sibuk hal lain...anak2 plak dok dgn bapaknya! Dah ari isnin, kuku x dipotong, rambut x disikat elok2..baju sluar semua nk kena tunggu aku yg siapkan....aiyoooo...
Terkenyit2 mata anak aku bila aku kelam kabut potong kukunya nih! Ater...dah sampai parking tempat kerja, baru le nk mintak tlg potong kuku le..sikat rambut le..mcm lipas kudung le aku buat kerja tu. Zas..zass..zass..Siap!!!!

3 Nak Cakap Jugak??:

ravishingpeacock said...

ya dpt agk betapa mlsnye nk p 1st clas 2 hehehe

Lagenda said...

tu la psl...

qistynacorner said...

hehe, seriau gak nyer si kenit mak tu yer, lam ati gaknyer dok doa byk2, jgn la terpotong jr, kekeke

Followers