Saturday, May 22

Home » , » Request sang anakku...

Request sang anakku...

Baru je nak rilek bergolek2, mai plak si along request nak pop corn..apa lagik, merempit ke kedai jap beli gula n sirap. Dah...x kan la x nak boh kaler2 kat pop corn tu kan...ada kaler baru le ada ummmp!

Memandangkan mlm ni aku nk melepek layan AF, aku pun bgn le bersilat di dapur jap.ni hah...baru lagik siap. tgh panas2 lagik..he..he..he...bg org yg ada diabetes, tu, sila pandang dgn penuh ghairah sahaja yek...


Korank tgk le tu, siap je msk, bwk ke dpn, nyam..nyam..nyam...Bercakap psl AF tu, kira2 korang, sape nk leh menang yek?? aku....sape pun aku x pilih @ vote. X minat!!! ni pun, ada le 2x aku tgk kot kensertnya. Eh!! long...ibu ko pun nk gak tumpang sekali wei...nyam..nyam..nyam...

0 Nak Cakap Jugak??:

Followers