Tuesday, June 8

Home » » Life must go on

Life must go on


A life....mmg rumit namun ia tetap indah.

Disuatu detik aku terjatuh menangis, kemudiannya, aku bersyukur kerana kesakitan itu mengajar aku erti sesuatu.

Diwaktu aku menghitung kekurangan yang ada didalam kehidupanku, i should appreciate what's my mine.

Never regrets for something yang telah aku lalui dalam kehidupan ini- kebahagiaan @ kelukaan

Benar...that every bad experience teaches me something, which is actually a bad taste in my mouth.

But all in all, it teaches me.

Life teaches us something if we allow it too.

It's a neverending process of learning - and the day you stop learning is the day you die!!

Akhirnya, mendung hari perlu dilalui dengan penuh tenang dan ketabahan.

Aku bersyukur kepada ya Allah kerana memberikan aku segalanya...peluang untuk merasai kebahagiaan dan kelukaan..hidup yang diwarnai dengan warna bahagia, dan juga berpeluang merasai pahit dan sakitnya kelukaan.

Terima kasih syg...diatas cintamu yang mampu membuatku teguh selama ini.

Disaat aku terasa lemah x terdaya,tidak mampu meneruskan hidup ini lg.  Cintamu menjadi api yang menyuluh jalan.

At the end of the day, here i'm. Diakhir jalan yang kulalui ini, I know the difference

Between right and wrong...

I hv learn, sweet n bitter..

Bad & good...

A while n forever with me..

I have rediscovered what it means to be alive. No need to live a lie or push away the world. I just need to be thankful for everything around me.

Being human, we are always so blinded by temporary joys, we forget to appreciate what we already have.

Now, Im' reborn. I have a new light to guiding me.

Everyday is a new day - today it is more truer for me than ever.

Bagiku kini, kuncikan 1 pintu kelukaan, dan bukakanlah 10 lagi pintu kebahagiaan.

Life is short so, no time to waste.
 
Until then..life must go on.



-eNd-

2 Nak Cakap Jugak??:

ravishingpeacock said...

sweet ;)

ravishingpeacock said...

papepn i agree dat life must go on =)

Followers