Tuesday, June 1

Home » » P.Ramlee Mania

P.Ramlee Mania


Tgk tu anak2 haku...Depa nih, peminat setia Tan Sri P.Ramlee..Apa la citer sekali pun, klu P.Ramlee yang berlakon, ha..mcm tu la kaedahnya! Melepek  x bergerak2 ke mana2.  Selain dari tv umah aku nih tgk sukan, sukan, sukan sptmana yg telah aku bebelkan sblm nih, ni ha 1 lagik P.Ramlee mania..

Anak2 aku nih, sampai dah leh hapal semua dialog citer2 nih..kekadang aku leh buat teka teki teka tekuk dgn depa..when aku wat dialog sket, pastu aku tanya dr citer apa. Dgn pantas anak2 aku leh jwp!! Contohnya aku suke guna ayat nih ' dia cucuk tang sini, tang sini, tang sini ' , pastu kan.x bley blah dgn si meisya ni...buleh ke dia tgh mkn nasi, tetiba dia tanya aku ' eeii din! ini ayam ka, kayu ka'
Errr...x de ke kuiz berkenaan citer P. Ramlee nih, sohih anak aku leh jadik 1st winner..

Bukan ke kat channel astro tetiap ari ada citer P.ramlee nih...? x pun, ari apa tah- aku x sure, Tv 2 pun ada..Jadi, tetiap ari lah gak anak2 aku ni mengadap..Yang aku heran, x jemu2 ke diorang tgk citer nih..? Pas madu 3, do re mi..... pas tu Bujang Lapok . Kang sambung plak citer Lakmana Do re mi, esok plak citer
 3 Abdul..adoiyaiii..
P/s: eh..aku pun terrer nama2 citer P.Ramlee nih kan?? tu bukti tu..

2 Nak Cakap Jugak??:

flicka said...

yang ensong mata kaji semar eng seng!!!! dari cerita P. Ramlee yang mana satu? hihihihihi....

Lagenda said...

Sooonang baitu..Ali baba bujang lapok dude..present plzzzz!!

Followers