Tuesday, June 1

Home » » Sepit rambut

Sepit rambut

Okey...last week dah gaji kan..so, apa lagik weekend jerk, kena la kluar bandar g beli semua barang2 dapur skt. Sabun, shampoo, makanan, beras tepung, gula bagai2 lah pendek kata! Ermm...nak kata apa..bila dah ada lesen sendiri, drive la sendiri ke bandar kan..

Ai pakai black n white ari ni okey..together2 dengan semua anak2 ai le. Nama je kena beli barang dapur..mata melior ke kedai sini sana..ha..ha..Ni,  tgk belek punya punya belek, tangan ai mencapai gak 3-4 item kat kedai acsesories nih..( niat asal nak beli getah rambut haku jer )

Ai sauk sepit rambut ala2 bulu hayam + topi kecik ni. So cute kan...

,
Ni ha..getah rambut yang pada niat asalnya nak beli. Edisi putih dah ada..so nak le completekan set kalernya...

Tetiba...( leh caya ke..) nmpk plak sepit fink2 nih...Ya Allah..mana leh tahan wei...Nama pun anak dara aku ada 1 je..bior le dia rasa..

Alamakkkkkkkkk.....nmpk plak hairband untuk baby girl!!! walaupun aku x de baby kan...kan aku ada anak sedara..ok..ok..amik 2 but kaler lain2..

Ok..cukuplah nih! But..sambil berjalan menuju ke kaunter, hah!!! hairband nih lagik cantik!!! meleleh air luir omak..x pe..tambah 1 je lagik.bukannya banyak pun..kan? sekali...time bayo kat kaunter..pitam kejap! Hoo..hoo.hoo..

Update: Tertinggal 1 lagik sepit rambut anak aku..( tp aku leh gak pakai-share2 la kan..!! )

2 Nak Cakap Jugak??:

flicka said...

isk!!! membazir je sepit rambut banyak banyak. baik guna penyepit baju je. 2 kegunaan dalam 1.... kekekekeke......

Lagenda said...

Iskkkkk...ku sepit idong ko nak?

Followers