Wednesday, June 2

Home » , » Psstt..Jgn bgtahu org tau!

Psstt..Jgn bgtahu org tau!


Korang ingat x case budak lelaki yang hilang kat Sogo x lama dulu? Casenya mak budak tu masuk fitting room nak try baju then budak tu ilang sbb mencari maknya kan..? ye lah..ada jugak rumous yang mengatakan mmg ada org pimpin tangan budak tu dan nak bawak lari..apapun, puncanya dari maknya yang tinggalkan bdk tu kat luar fitting room kan...
Ok..berpegang pada citer tu la, menjak ari tu, tiap kali aku masuk fitting room, aku akan hangkut anak2 aku masuk dalm tu! Bila time sensor tu, sila tutup mata ye anak2 ku semua...kang terperanjat cipan plak korang tgk!! sensor tu...
  

Pastu kan..kan ..kan..ini le kerja kami 4 beranak dlm fitting room!! hik..hik..hik..Berpeluh la org lain klu Q kat luar bilik tu ye - time nih x de org Q okey...Nak snap kat luar nun, ada masanya malu gak aku! so, dlm fitting room pun jadik lerr...

3 Nak Cakap Jugak??:

emy/mamasuri said...

hehehe..samalah..saya pun angkut cik suri sekali..sampai suri tanyer..mama nak di?(mandi) dah aku bukak baju kan..hehee
salam perkenalan...

Lagenda said...

Salam perkenalan too..Keselamatan anak mesti didahulukan rite?

ravishingpeacock said...

haha..xpe2 yg pnting ank2 slmt..lgpun bkn org len yg bkak bju 2, mama dorg sdri hehe

Followers