Wednesday, June 2

Home » » Saper yang salah??

Saper yang salah??

Aku selalu menceceh yang lately nih aku gemoook kan? Aku tahu je kenapa aku makin gemuk sebenarnya..Nak tahu sebab pe...? Ni ha...punca kegemukkan aku!! ( aku letakkan kesalahan pada ice cream nih-sape suruh sedap! err buleh ke? )

Punyaaaaaaaaaaaaaaaaa la sedapnya makan ice cream nih..... Tgh2 malam pun, aku leh gian nak makan ice cream nih! Kalau tengahari mencacak matahari atas kepala tu, x kisah le makan ice cream nih kan..tu pun nikmat giler weii
Mulanya aku beli nak test je. Pastu bila dah mkn, tiap2 minggu aku beli ice cream nih..ni, bukan takat 3 ni je aku makan...dah bnyk dah bekasnya! Tp, x kan la aku nak simpan bekas ni manyak2 plak kat umah aku nih kan. Buat menyemak umah aku yang sekangkang kera tu je..

INI HIASAN SEMATA2 -BUKAN STARBUCK BRAND OK
Selain dari ice cream coklat tuh, aku giler gak minum kat starbuck. klu aku ke class tiap minggu, starbuck tu le aku singgah menghilangkan gian. But branch kat class aku tu dan tutup bisnes..huaaaaaaa...!!
X pe..xpe..ice blended moca ke @ Cappocino cikai pun besssss gak!!

INI HIASAN SEMATA2- BUKAN STARBUCK BRAND
Tapi kan...kan..kan, 2 boys x heran pun nak order air kat starbuck ni, but si cinonet meisya tu, Ya Allah.. pandai demand! X mo share2. Ada peberet dia sendiri kat starbuck nun. Sok, ko blajar pandai2 ye nak...kerja beso2 dapat gaji beso, leh le ko demand semua bagai. So berbalik dalam case aku ni sape yang salah??? aku yang kuat makan ataupun salah makanan2 nih yang best..??

1 Nak Cakap Jugak??:

qistynacorner said...

hehe, errr... mmg salah mknan tuh mak...boleeyyy :P

Followers